niedziela, 31 maja 2015

Omlet orzechowy



To różnica między kandydatami na siatkarzy a siatkarzami. Czasami kolana tak bolały, że schodziłeś tyłem po schodach. Ale schodziłeś, bo kto ma dać radę, jak nie ja? Miałem się położyć i powiedzieć, że mnie boli. Nigdy w życiu. To byli ludzie tego pokroju. Chodź, zobaczymy, czy jeszcze dasz radę krok, czy dołożysz 10 kilo do sztangi na przysiadzie, czy potrenujesz pół godziny dłużej. Na tym buduje się charakter, tak kreuje się atmosferę. W klubie patrzyliby na ciebie i komentowali: „Ale jesteś pojebany”. Na kadrze rozglądasz się i dookoła sami pojebani. Na treningu ćwiczymy zagrywkę. Ktoś walnął 105 kilometrów na godzinę, to chcę 106. W siłowni urządzamy zawody, kto podniesie więcej. Plujemy na odległość, to chcę dalej. On wystawił dobrze, to wystawię bardzo dobrze. To fenomen bycia w kadrze. Wiesz, że jesteś elitą polskich siatkarzy, każdy chce być najlepszy. Czasem to popycha do rzeczy wielkich.” – Łukasz Kadziewicz 

Składniki:
40g zmielonych na mąkę płatków owsianych
15g mielonych orzechów
3 białka
1 łyżka odżywki białkowej (u mnie karmelowo-mleczne)

Białka jajek ubijamy na sztywną pianę. Dodajemy zmielone płatki owsiane, orzechy i odżywkę, mieszamy. Smażymy na dobrze rozgrzanej patelni z obu stron. Podajemy z ulubionymi dodatkami.






Źródło przepisu

2 komentarze:

  1. Kolejny przepis, który koniecznie muszę przetestować. Tylko czy odżywka białkowa jest konieczna?

    Uwielbiam wypowiedzi Łukasza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka nie jest konieczna 😃

    OdpowiedzUsuń